Gurugram, 13 Mayıs 2025: Hindistan'daki en büyük çevrimiçi sigorta platformlarından biri olan Politikabazaar, yerleşik olmayan Hintlilerin (NRI'lar) ve Hindistan'daki ailelerinin ihtiyaçlarına göre uyarlanan sigorta ortakları aracılığıyla kapsamlı bir girişim paketi başlattı. Daha eski bakım için önemli finansal avantajlar ve güvenilir çözümler sunmaya güçlü bir odaklanarak, bu girişimler NRI'lar için en acil endişelerin ikisini ele almayı amaçlamaktadır: karşılanabilirlik ve gönül rahatlığı.
NRIS Neden Hindistan Sağlık Sigortası İle İletişime Geçir?
Giderek daha fazla NRI, Hindistan'da sadece aileleri için değil, aynı zamanda kendileri için de sağlık sigortasını tercih ediyor. Veriler, NRI müşterilerinin% 30'unun sık sık ziyaretler için kendi sağlık hizmetleri için sağlık planları aldığını veya Hindistan'a dönüşe hazırlanmak için,% 70'inin Hindistan'daki ebeveynler, eşler ve çocuklar gibi akrabaları kapsamak istediğini göstermektedir.
Hindistan ayrıca çekici bir değer vaadi sunuyor. Sağlık sigortası primleri, ABD, Kanada, Golf Nations veya Avrupa gibi ülkelere göre en az% 35 daha düşüktür. Buna ek olarak, Hindistan'daki tıbbi prosedürler, ilaç ve istişareler, çoğu batı ülkesinden% 70 ila% 90 daha düşüktür, bu da yüksek kaliteli bakımı maliyetlerin bir kısmı için erişilebilir hale getirir.
Hindistan'ın tıbbi turizmdeki artan itibarı ile birlikte bu karşılanabilirlik segmentin büyümesini artırdı. 2022-23,% 140 mali yılı 2023-24'te kaydedilen NRI Sağlık Sigortası pazarı ve 2024-25 mali yılında% 130 olarak tahmin edilmiştir.
Şu anda, Golf Bölgesi'nden politikabazaar'dan NRI müşterilerinin% 50'si, ardından Avrupa'dan% 23, Kuzey Amerika'dan% 13'ü ve geri kalanı Asya ve diğer bölgelere dağıtıldı.
NRI'lar için finansal avantajlar hariç
Finansal yükü daha da kolaylaştırmak için Politikabazaar, önde gelen sigorta ortaklarıyla işbirliği içinde, aşağıdakiler gibi NRI'ye özgü hizmetler sunmaktadır.
Evde yaşlanan ebeveynlerin sağlığı ve refahı konusunda derin endişe duyan NRI'lar için Politikabazaar, NRI bakım programını en iyi sigorta şirketleriyle işbirliği içinde tanıttı. Bu hizmet, aşağıdakileri içeren kişiselleştirilmiş ve güvenilir destek sunmalıdır:
-24/7 Acil Kasklar ve Talepler Desteği: Hızlı yanıt kurulumu acil durumlarda zamanında destek sağlar.
– Hastanenin Koordinasyonu: Hastane kabulleri, belgeler ve taburcuların yönetimi için konsiyerj benzeri hizmetler.
-Doktor ve OPD kapsamı: Timige tıbbi rehberlik, daha küçük tedaviler ve hastanede kalmadan takipler.
.
-Sabelin işleme iddiaları: Onayların desteği acil durumlarda 30 dakika içinde yapılır, bu da NRI'lerin akrabalarının asla desteklenmediği için yatıştırıldığı anlamına gelir.
Sarbvir Singh, Ortak Grubun CEO'su, PB FinTech
“Bizim çabamız, NRI'lerin sıklıkla karşılaştığı çifte yükü kolaylaştırmak ve yurtdışında yaşamlarıyla başa çıkmak ve Hindistan'daki ailelerinin finansal olarak korunmasını ve bakımını sağlamaktır.“söz konusu Sarbvir Singh, Ortak Grubun CEO'su, PB FinTech. “Bu tekliflerle, akıllı finansal çözümleri düşük duyarlı bakım desteğiyle birleştiriyoruz. NRI ile ilgili. “
Policybazaar hakkında:Hindistan olarak, Politikabazaar en büyük sigorta brokerlerinden biridir ve sigortayı her Hintli ve küresel müşteriler için erişilebilir, şeffaf ve kişiselleştirmeyi taahhüt eder. 2008 yılından bu yana, Policybazaar 80,5 milyondan fazla kayıtlı kullanıcı sağladı, 49,3 milyon yönerge yayınladı ve 9 milyon aileyi ölüm, hastalık ve engellilikten korudu.
Hint dijital sigorta toplayıcısında% 93'ün üzerinde bir pazar payı ile ve £15.000 crore (FJ24) yıllık premium koleksiyonunda, Policybazaar sağlık, yaşam, motor ve şirketler için ürünler sunan 50'den fazla sigorta ortağı ile birlikte çalışıyor. Şirket, tüm iletişim noktalarında kesintisiz bir deneyim sağlamak için dijital destek saatinde müşterileri ve 6.000'den fazla sigorta danışmanından oluşan bir ekip destekliyor.
Daha fazla bilgi için bkz. Www.policybazaar.com. Tüm indirimler, IRDAI tarafından onaylanan sigorta planlarına uygun olarak sigorta şirketleri tarafından sağlanır. T & C uygulayın.
Medya soruları için lütfen iletişime geçin:
Avneet Kaur Chadha
PR ve Kurumsal İletişim, Policybazaar.com
[email protected]
Okuyucuya not: Bu makale, HT'den ve marka tarafından bağımsız olarak oluşturulan ücretli Connect girişiminin bir parçasıdır. HT, doğruluğu, bütünlüğü veya hatası veya eksiklikleri dahil olmak üzere içerik için hiçbir editoryal sorumluluk kabul etmez. Okuyucuların tüm bilgileri bağımsız olarak kontrol etmeleri önerilir.
Hikayenizi yukarıdaki gibi tanıtmak ister misiniz? Buraya tıklayın!
NRIS Neden Hindistan Sağlık Sigortası İle İletişime Geçir?
Giderek daha fazla NRI, Hindistan'da sadece aileleri için değil, aynı zamanda kendileri için de sağlık sigortasını tercih ediyor. Veriler, NRI müşterilerinin% 30'unun sık sık ziyaretler için kendi sağlık hizmetleri için sağlık planları aldığını veya Hindistan'a dönüşe hazırlanmak için,% 70'inin Hindistan'daki ebeveynler, eşler ve çocuklar gibi akrabaları kapsamak istediğini göstermektedir.
Hindistan ayrıca çekici bir değer vaadi sunuyor. Sağlık sigortası primleri, ABD, Kanada, Golf Nations veya Avrupa gibi ülkelere göre en az% 35 daha düşüktür. Buna ek olarak, Hindistan'daki tıbbi prosedürler, ilaç ve istişareler, çoğu batı ülkesinden% 70 ila% 90 daha düşüktür, bu da yüksek kaliteli bakımı maliyetlerin bir kısmı için erişilebilir hale getirir.
Hindistan'ın tıbbi turizmdeki artan itibarı ile birlikte bu karşılanabilirlik segmentin büyümesini artırdı. 2022-23,% 140 mali yılı 2023-24'te kaydedilen NRI Sağlık Sigortası pazarı ve 2024-25 mali yılında% 130 olarak tahmin edilmiştir.
Şu anda, Golf Bölgesi'nden politikabazaar'dan NRI müşterilerinin% 50'si, ardından Avrupa'dan% 23, Kuzey Amerika'dan% 13'ü ve geri kalanı Asya ve diğer bölgelere dağıtıldı.
NRI'lar için finansal avantajlar hariç
Finansal yükü daha da kolaylaştırmak için Politikabazaar, önde gelen sigorta ortaklarıyla işbirliği içinde, aşağıdakiler gibi NRI'ye özgü hizmetler sunmaktadır.
- Primlerde% 40'a kadar indirim: Pasaport ve uluslararası ikamet kanıtı gibi geçerli belgeleri gönderirken talebi olmayan bir statü sürdüren NRI'lar için kullanılabilir.
- % 18 GST Geri Ödemesi: Gerekli KYC, adres ve banka dokümantasyonuna tabi olan NRE hesapları aracılığıyla ödenen yıllık primler için geçerlidir.
- Ahlaki ve yıllık siyasi tasarruf:% 15'e varan indirimler uzun vadeli siyasi yükümlülükleri ödüllendirir.
- Düşük genel primler: PolicyBazaar aracılığıyla satılan Hindistan sağlık planları, GCC, ABD, Kanada ve Büyük Britanya'daki benzer tekliflerden ortalama% 35 daha ucuzdur ve NRI'lerin kaliteyi etkilemeden ailelerini sigortalamalarına yardımcı olur.
Evde yaşlanan ebeveynlerin sağlığı ve refahı konusunda derin endişe duyan NRI'lar için Politikabazaar, NRI bakım programını en iyi sigorta şirketleriyle işbirliği içinde tanıttı. Bu hizmet, aşağıdakileri içeren kişiselleştirilmiş ve güvenilir destek sunmalıdır:
-24/7 Acil Kasklar ve Talepler Desteği: Hızlı yanıt kurulumu acil durumlarda zamanında destek sağlar.
– Hastanenin Koordinasyonu: Hastane kabulleri, belgeler ve taburcuların yönetimi için konsiyerj benzeri hizmetler.
-Doktor ve OPD kapsamı: Timige tıbbi rehberlik, daha küçük tedaviler ve hastanede kalmadan takipler.
.
-Sabelin işleme iddiaları: Onayların desteği acil durumlarda 30 dakika içinde yapılır, bu da NRI'lerin akrabalarının asla desteklenmediği için yatıştırıldığı anlamına gelir.
Sarbvir Singh, Ortak Grubun CEO'su, PB FinTech
“Bizim çabamız, NRI'lerin sıklıkla karşılaştığı çifte yükü kolaylaştırmak ve yurtdışında yaşamlarıyla başa çıkmak ve Hindistan'daki ailelerinin finansal olarak korunmasını ve bakımını sağlamaktır.“söz konusu Sarbvir Singh, Ortak Grubun CEO'su, PB FinTech. “Bu tekliflerle, akıllı finansal çözümleri düşük duyarlı bakım desteğiyle birleştiriyoruz. NRI ile ilgili. “
Policybazaar hakkında:Hindistan olarak, Politikabazaar en büyük sigorta brokerlerinden biridir ve sigortayı her Hintli ve küresel müşteriler için erişilebilir, şeffaf ve kişiselleştirmeyi taahhüt eder. 2008 yılından bu yana, Policybazaar 80,5 milyondan fazla kayıtlı kullanıcı sağladı, 49,3 milyon yönerge yayınladı ve 9 milyon aileyi ölüm, hastalık ve engellilikten korudu.
Hint dijital sigorta toplayıcısında% 93'ün üzerinde bir pazar payı ile ve £15.000 crore (FJ24) yıllık premium koleksiyonunda, Policybazaar sağlık, yaşam, motor ve şirketler için ürünler sunan 50'den fazla sigorta ortağı ile birlikte çalışıyor. Şirket, tüm iletişim noktalarında kesintisiz bir deneyim sağlamak için dijital destek saatinde müşterileri ve 6.000'den fazla sigorta danışmanından oluşan bir ekip destekliyor.
Daha fazla bilgi için bkz. Www.policybazaar.com. Tüm indirimler, IRDAI tarafından onaylanan sigorta planlarına uygun olarak sigorta şirketleri tarafından sağlanır. T & C uygulayın.
Medya soruları için lütfen iletişime geçin:
Avneet Kaur Chadha
PR ve Kurumsal İletişim, Policybazaar.com
[email protected]
Okuyucuya not: Bu makale, HT'den ve marka tarafından bağımsız olarak oluşturulan ücretli Connect girişiminin bir parçasıdır. HT, doğruluğu, bütünlüğü veya hatası veya eksiklikleri dahil olmak üzere içerik için hiçbir editoryal sorumluluk kabul etmez. Okuyucuların tüm bilgileri bağımsız olarak kontrol etmeleri önerilir.
Hikayenizi yukarıdaki gibi tanıtmak ister misiniz? Buraya tıklayın!